Maatregelen inzake het coronavirus
Onze prioriteit gaat uit naar het beschermen van uw en onze medewerkers om de verspreiding van Covid-19 zoveel mogelijk in te dijken. Iris zet dagelijks 3.200 mensen in op 7.000 klantenlocaties. We willen u verzekeren dat we ons blijven inzetten met het nodige enthousiasme, toewijding en professionaliteit om u de best mogelijke service te bieden, ondanks de uitdagingen waar we momenteel allemaal mee te maken hebben.
Bij Iris staat de mens centraal. Dit betekent dat we geen risico’s nemen met betrekking tot de gezondheid en het welzijn van onze mensen en klanten, hun families en de maatschappij in het algemeen. Iris houdt zich dan ook volledig aan alle relevante maatregelen die ons door overheidsambtenaren en gezondheidsdeskundigen worden opgelegd.
Om de uitvoering van onze diensten in uw locaties te verzekeren, vragen wij onze klanten om dezelfde basismaatregelen op het gebied van hygiëne en sociale afstand te respecteren ten opzichte van onze Iris-medewerkers.
Hieronder vindt u enkele voorbeelden van maatregelen die Iris heeft genomen om zowel onze medewerkers als de uwe te beschermen:
- Wij doen ons uiterste best om uw bedrijfscontinuïteit te garanderen. Onze sitemanagers staan ter uwe beschikking en kunnen de diensten aanpassen in functie van uw behoeften.
- Onze regionale kantoren blijven open en er wordt toegezien op de naleving van de regels inzake het houden van een sociale afstand.
- Voor onze medewerkers is een COVID-19 ondersteuningscel opgericht, met een noodnummer en een e-mailadres.
- Een crisiscel brengt de gezondheidstoestand van onze medewerkers op uw locaties dagelijks in kaart.
- Hygiëne-instructies worden permanent doorgegeven aan onze medewerkers.
- Alle bijeenkomsten (interne en externe vergaderingen, trainingen, evenementen) worden geannuleerd.
- Fysieke vergaderingen worden vervangen door video conferenties.
- Voor onze klanten van Iris Facility Solutions raden wij aan om de frequentie van de reiniging van de contactpunten (deurkrukken, trapleuningen, enz.) te verhogen. Voor elk ander verzoek, gelieve uw contactpersoon te raadplegen.
- In onze kantoren wordt de verhoging van de reinigingsfrequenties van de contactpunten permanent uitgevoerd. Wij verhogen zelf de frequentie van de wasbeurten van onze poetsdoeken en moppen en hebben al onze medewerkers gevraagd om onze specifieke preventiemaatregelen strikt op te volgen.
- Onze voorraad mondmaskers van Iris Industry Solutions wordt toevertrouwd aan ziekenhuizen
- …
Keep safe & healthy !