Developing & maintaining impeccable premises
Wij zorgen ervoor dat de werkplekken van onze klanten in perfecte staat zijn, ongeacht de omgeving. Of het nu gaat om gebouwen, groenvoorzieningen, infrastructuur of productiesites, wij zorgen ervoor dat de installaties van onze klanten in perfecte staat verkeren. De onroerende en industriële activa van onze cliënten vereisen een onberispelijk onderhoud en een onberispelijke prestatie.
Iris wil dé referentie én een betrouwbare partner zijn voor haar stakeholders op het gebied van BETTERNESS.
Bij Iris staan mensen centraal in onze activiteiten en strategie. Door het ontwikkelen van sterke relaties tussen medewerkers en onze klanten en door het verbeteren van het geluk op de werkvloer en de veiligheid van Iris medewerkers, maar ook van haar klanten en partners, dragen wij bij aan het creëren van Betterness.
Door bij te dragen aan de gemoedsrust (worry less) en het welzijn (wellbeing) van onze klanten en onze eigen medewerkers stellen we hen in staat om hun productiviteit te verbeteren. Dat is onze definitie van uitmuntendheid.
Vindt zijn oorsprong in onze bedrijfscultuur maar ook in onze missie en onze activiteiten. In onze sector werken wij aan installaties en infrastructuren en aangezien in onze bedrijfscultuur de mens centraal staat, wilden wij dit vertalen door te benadrukken dat deze infrastructuren met mensen verbonden zijn.
Dit betekent dat we de bevoorrechte en de vertrouwenspartner van al onze betrokkenen willen zijn – niet alleen onze klanten, maar ook onze leveranciers en zelfs ons personeel.
OWNERSHIP
INNOVATION
ENTREPENEURSHIP
PARTNERSHIP
CUSTOMER CENTRICITY
Een duidelijk engagement en het nemen van verantwoordelijkheden.
Innoveren en zich constant verbeteren.
Ondernemen en zich overstijgen.
Samenwerken
Oplossingen aanbrengen en klantentevredenheid.