Producten & diensten
Innovatie,
een sterke waarde binnen de bedrijfscultuur
Innovatie maakt duidelijk deel uit van het DNA van Iris: het is één van de 5 hoofdgedragingen die van onze medewerkers worden verwacht (Owner, Innovator, Entrepreneur, Partner, Customer-centric, Leader). Het is te vinden in elk van onze functiebeschrijvingen, duidelijk vermeld op elk verantwoordelijkheidsniveau.
In een wereld die voortdurend verandert, is innovatie van vitaal belang om relevant te blijven op de markt.
Innovatie moet ons in staat stellen waarde te creëren door onze klanten meer relevante diensten aan te bieden, vóór onze concurrenten.
Innovatie en voortdurende verbetering worden ook gezien als een geweldige manier om Betterness naar onze werknemers te brengen: door repetitieve taken te automatiseren, verbeteren we het welzijn van onze werknemers op het werk, en stellen we hen in staat tijd te besparen en zich te concentreren op taken die waarde toevoegen voor onze klanten.
Innovatie,
interne organisatie
Om deze innovatiecultuur te ondersteunen, heeft Iris in 2018 PRINS (PRojects, INnovation & Strategy) gecreëerd om voor de juiste tools en begeleiding te zorgen naar de toekomst toe. De dienst rapporteert rechtstreeks aan de CEO.
De selectie van innovatieprojecten is steeds gebaseerd op de waarde die zij opleveren voor elk van de 4 pijlers van Betterness: Better People, Better Customer, Better Organisation, Better Society.
PRINS heeft een methodologisch kader voor innovatie en projecttoezicht gecreëerd en ondersteunt actief de rest van het bedrijf bij de toepassing van deze methodologie.
De methodologie, die gebaseerd is op de Agile en Lean principes, wordt zowel gebruikt in het kader van voortdurende verbetering als in het kader van grotere transversale projecten.
Innovatie, concrete resultaten
Tevredenheidsenquête klanten
Wij hebben ons laatste tevredenheidsonderzoek in 2021 tijdens het eerste kwartaal uitgevoerd.
In het kader van BETTERNESS, werden een aantal nieuwe belangrijke vragen toegevoegd. Een van deze vragen was om te weten of wij helpen de werklast van de klant te verlagen door hun Betterness aan te bieden.
Op een schaal van 1 tot 4, is onze score 3,29 wat onze strategie grotendeels bevestigt! Hetgeen overeenkomt met een tevredenheidspercentage van 82%.
Inzetten op een betere klantervaring
Een optimale klantervaring, een flexibele service en een goede communicatie zijn essentieel voor het opbouwen van langdurige relaties met klanten. De positieve resultaten van de in mei 2021 gehouden tevredenheidsenquête zijn hiervan het bewijs.
Getuigenissen van onze klanten
Ik wil benadrukken dat wij ons zeer bewust zijn van het feit dat poetsen in deze woelige tijden niet altijd even leuk en vanzelfsprekend is. Daarom wens ik ook uitdrukkelijk mee te geven dat wij jullie medewerkers zeer erkentelijk zijn voor het werk dat ze momenteel uitvoeren.
Ook voor de volharding en dagdagelijkse inzet die ze tonen om onze kantoren ondanks alles toch proper te houden wil ik hen nu al, namens KBC bijzonder bedanken.
Je viens de faire le point avec mon équipe et je tenais à vous féliciter car le retour que j’ai reçu est très positif : professionnels, méticuleux, volontaires.
Encore merci.
Hierbij wens ik met jullie te delen dat ik heel tevreden ben over de samenwerking met de mensen van Iris op de site van Brussel. We hebben heel wat werk verzet dit jaar, onverwachte klussen moeten klaren, grote verhuizen organiseren, last minute aanvragen uitvoeren en dat werd op een zeer professionele manier door de mensen van Iris aangepakt.
Un grand merci pour l’intervention rapide et au professionnalisme de vos équipes nettoyage et planning!
Ce n’était pas une tâche facile. Merci encore.
I want to thank you for the help I have received today from Iris. Besides of the regular willingness to help, the cleaning person managed to do even more today.
He helped me with the waste containers for our offices moving project. I was very determined to do everything by myself but I was too optimistic.
The help is very much appreciated!
Par la présente je tenais à vous remercier pour la réactivité, flexibilité et qualité des services fournis par vos équipes et vous-même. En ces moments difficiles, c’est important de pouvoirs compter non pas sur des fournisseurs, mais des partenaires fiables. Si nous souhaitons passer ce cap difficile, c’est uniquement en travaillant ensemble et vers un même objectif commun.
Le personnel Lloydspharma vous remercie pour vos efforts et contribution à notre mission qui est d’aider les patients.
Cette année a été terriblement épuisante pour nous tous et une des équipes qui a brillé dans cette crise est la vôtre ! Vous avez été d’une qualité professionnelle, d’une efficacité redoutable et tout ceci toujours avec le sourire et votre gentillesse légendaire.
Merci, merci, merci !
Sociale partners
Iris is lid van The SHIFT, een Belgisch netwerk op het vlak van MVO. Deze organisatie telt meer dan 300 leden: kleine en grote ondernemingen, ngo’s en openbare instellingen. Haar opdracht bestaat uit het inlichten, helpen en bijeenbrengen van haar leden om te evolueren naar een duurzame economie en gemeenschap.
Sinds 2017 is Iris stichtend lid van Talent2Connect en neemt de groep als werkgever deel aan dit innovatieve digitale platform dat talentvolle werknemers helpt een werkgever te vinden die perfect is afgestemd op hun noden, en omgekeerd.
Verschillende werkgevers uit de openbare, privé- en sociale sector zetten zich samen in om deze complexe uitdaging aan te gaan. Deze collectieve aanpak maakt het gemakkelijker de professionele ambities van talentvolle werknemers te begrijpen, hen te helpen hun competenties te definiëren, en waar nodig een opleiding op maat te geven die hen helpt hun professionele doelstellingen te bereiken, met dank aan privé- en sociale instellingen.
Laaggeschoolde jongeren, personen met beperkte mobiliteit, personen van een zekere leeftijd, migranten, personen die vrijwilligerswerk willen doen enz. en die een of meerdere talenten hebben, kunnen zich inschrijven op de website en zo een beroep doen op de hulp van Talent2Connect.